Kirjallisuuspiiri

14.2.-8.5.2024

kirjallisuuspiiri kevät 2024

Kirjallisuuspiirissä luetaan nykykirjallisuutta ja klassikoita niin Suomesta kuin maailmaltakin.

Keväällä 2024 piiri on muunlajisten kirjallisuuspiiri. Tutustumme eläimiin kirjallisuudessa. Luemme teoksia, joissa kohdataan ainakin jääkarhuja ja susi. Ensimmäinen luettava teos on Yoko Tawadan Muistelmat lumessa (2014/2019).

Kirjallisuuspiiriin ovat tervetulleita kaikki kaunokirjallisuudesta kiinnostuneet, eikä ennakkotietoja kirjallisuudesta tarvita.

Ajankohta ja ohjelma:

Neljä keskiviikkoa klo 18-20

28.2. Yoko Tawada: Muistelmat lumessa (2014/2019) HUOM ajankohta muuttunut alkuperäisestä.

13.3. Kerstin Ekman: Suden jälki (2021/2022)

10.4. Veikko Huovinen: Kylän koirat (1962)

8.5. Patrik Svensson: Ankeriaan testamentti (2019/2020)

Huom! Pidätämme oikeuden muutoksiin. Luettavat teokset voivat muuttua, jos esimerkiksi niiden saatavuus heikkenee huomattavasti. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan hyvissä ajoin piiriläisille.

Paikka:
Kriittisen korkeakoulun luokka Tekstin talolla 4. krs. Lintulahdenkatu 3, Helsinki.

Piirin vetäjä:
Leila Aura

Hinta:
55 € / 4 kertaa.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen viimeistään 1.2.2024.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti 1.2.2024, ilmoittautumisajan jälkeen perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkamista, muutoin kurssista peritään täysi hinta.