Vuokraa työpöytäpaikka kesäksi 2024!

Haluaisitko viihtyisän työpöytäpaikan kesäksi? Kriittisen korkeakoulun opetustilat Tekstin talolla osoitteessa Lintulahdenkatu 3 ovat tyhjillään kesäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin asti. Vuokraamme luokkatiloista työpöytäpaikkoja kohtuullisella kuukausivuokralla.

Työpöytäpaikkaa saa käyttää vapaasti hiljaiseen työskentelyyn ympäri vuorokauden. Tilat ovat osittain käytettävissä (arkipäiväsaikaan ja joinain iltoina) heti kesäkuun alusta alkaen, ja vapaasti käytettävissä 11.6. alkaen 15.8. asti.

Työpöytäpaikka Krkk luokasta 100€/kk (Kriittisen kurssien kävijöille kaudella 23-24 70€/kk)

Kuvataidetyöskentelypaikka 170€/kk (Kriittisen kurssien kävijöille kaudella 23-24 120€/kk) (huom: ei muita työskenteleviä häiritseviä materiaaleja, kuten voimakkaasti tuoksuvia värejä, tms. Vuokralainen myös huolehtii työskentelytilansa tarpeellisesta suojauksesta)

HUOM! Kriittisellä on myös Galleriatila Kruununhaassa, osoitteessa Kirkkokatu 1. Jos olet kiinnostunut työpöytäpaikasta siellä, laita viestiä, niin sovimme yksityiskohdista erikseen! Hintaluokka on sama kuin luokassa, mutta siivouksesta yms. täytyy sopia erikseen.

Vuokraan kuuluu oikeus käyttää tiloissa olevia keittiövälineitä, wifiä, yms. Kukin huolehtii omista roskistaan ja työskentelynsä muista jäljistä. Yleinen siivous kuuluu vuokranantajalle.

Kyselyt 31.5. mennessä Jaakko Viljalle (jaakko.vilja@kriittinenkorkeakoulu.fi). Jos tulijoita on runsaasti, paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Sopimukset pyritään tekemään 7.6. mennessä, jotta järjestelyt esim. avainten kanssa ehditään hoitaa.